سنگربصیرت واستقامت/إِنَّ الَّذِینَ قَالُواْ رَبُّنَا اللَّهُ ثُمَّ اسْتَقَامُواْ

«وَ قد فُتح بابُ الحَربِ بینکم و بینَ أهلِ القِبلهِ وَ لا یَحْمِل هذَا الْعِلْمَ اِلاَّ اَهْلِ الْبَصَرِ وَ الصَّبْرِ» قسمتی از خطبة 173 امیرالمؤمنین(علیه‌السلام) در جنگ صفین

سنگربصیرت واستقامت/إِنَّ الَّذِینَ قَالُواْ رَبُّنَا اللَّهُ ثُمَّ اسْتَقَامُواْ

«وَ قد فُتح بابُ الحَربِ بینکم و بینَ أهلِ القِبلهِ وَ لا یَحْمِل هذَا الْعِلْمَ اِلاَّ اَهْلِ الْبَصَرِ وَ الصَّبْرِ» قسمتی از خطبة 173 امیرالمؤمنین(علیه‌السلام) در جنگ صفین

سنگربصیرت واستقامت/إِنَّ الَّذِینَ قَالُواْ رَبُّنَا اللَّهُ ثُمَّ اسْتَقَامُواْ
دنبال کنندگان ۳ نفر
این وبلاگ را دنبال کنید
پیام های کوتاه
آخرین نظرات
  • ۷ ارديبهشت ۹۵، ۲۲:۴۱ - عاشق خدا .
    خداقوت

۵ مطلب در آبان ۱۳۹۴ ثبت شده است

اگر انسان‌ها گرفتاری‌های متعدد نداشتند گرفتاریهای فراوانی برای دیگران و حتی خودشان فراهم می‌کردند!

خدا خیلی‌ها را با گرفتاری‌هایی که برای‌شان پیش می‌آورد کنترل و محافظت می‌کند؛

خوش به سعادت کسانی که اگر گرفتار نبودند بیشتر به دیگران خدمت می‌کردند و گرفتاری دیگران را بیشتر برطرف می‌کردند.

۰ نظر موافقین ۱ مخالفین ۰ ۲۸ آبان ۹۴ ، ۱۸:۱۲

برخی از محورهای سخنان افسر سابق نیروی دریایی آمریکا در دانشگاه شهید باهنر کرمان:

سرمایه دارانی که به منابع بی‌‌نهایت پول دسترسی دارند دنیا را اداره می‌کنند

هدف اسرائیل ایجاد هرج و مرج در دنیاست

آزادی در آمریکا دروغ بزرگی است

عصبانی می‌شوم که ایران این ناعدالتی (برجام) را پذیرفته است

عده‌ای نمی‌گذارند نامه‌ رهبر ایران به جوانان اروپایی برسد

سرمایه داران آمریکایی پول‌های کثیف خود را وارد ایران می‌کنند تا بتوانند ماهیت انقلاب شما را تغییر دهند

واکنشی جز تحسین در مقابل سخنان رهبر شما ندارم/ ایشان بسیار صادق و هوشمند هستند

شعار مرگ بر آمریکا برای شما معقول است/ کسانی که مخالف این شعار هستند ببیند آمریکا در کشور ایران چه کرده است


این موضوع را هم بدانیم که سردمداران آمریکا و اسرائیل هیچ چیز جز عروسک‌های خیمه شب بازی نیستند، آن‌ها پول گرفته‌اند تا حرف آن عده‌ خاص را که از طریق مشاورانشان به آنان منتقل می‌شود را گوش دهند و این موضوع نفوذ اسرائیل در آمریکا نیست، بلکه نفوذ بانکداران است که همه جا را در دسترس دارند؛ انگلیش، فرانسه، بلژیک و خیلی کشورهای دیگر.. و بلکه همه جا را دارند بانکداران اداره می‌کنند؛ و اسرائیل بستر مناسبی برای این کار آنان است.

گروه سیاسی - رجانیوزکنس کی‌اف افسر ارشد سابق نیروی دریایی آمریکا در همایش «استکبارستیزی» که به همت انجمن اسلامی دانشجویان دانشگاه شهید باهنر کرمان در تالار وحدت این دانشگاه برگزار شد، در پاسخ به سئوال یکی از دانشجویان در رابطه با مقایسه‌ی قدرت‌های نظامی ایران و آمریکا گفت: نکته ای که در رابطه با آمریکا باید بدانید این است که آنان هزاران بمب اتمی دارند.

 

به گزارش رجانیوز، کی‌اف با بیان اینکه در این کشور دیوانگانی وجود دارند که می‌توانند مردم ایران و حتی مردم دنیا را نابود کنند، گفت: پس باید گزینه‌ حمله‌ نظامی آمریکا را با وجود اینگونه افراد دیوانه در آمریکا جدی گرفت.

 

کی اف با اشاره به اینکه استفاده از بمب‌های اتمی خفیف و اورانیومی ضعیف شده در مورد تایید همگان است، بیان داشت: این کار‌ها دیوانگی است؛ اما باید در نظر گرفته شوند، شکی ندارم که اگر آمریکایی‌ها وارد ایران شوند آن‌ها را شکست خواهید داد؛ چون شما حق هستید و اعتقادات محکم و مناسبی دارید؛ اما آمریکایی‌ها چیزی جز دروغ ندارند.

 

هر روز در آمریکا ۲۳ سرباز خودکشی می‌کنند

 

به گزارش خبرنامه دانشجویان ایران افسر ارشد سابق نیروی دریایی آمریکا افزود: این‌‌ همان دلیلی است که سربازان آمریکایی بعد از بازگشت از جنگ‌ها خودکشی می‌کنند، چون می‌بینند که برای دروغ جنگیده‌اند، خوب است بدانید که در هر روز در آمریکا ۲۳ سرباز خودکشی می‌کنند.

 

وی تاکید کرد: ایران بخاطر عقاید و تفکراتی که دارد قوی‌تر است و بعد معنوی و روحانی قوی‌تری دارد که می‌تواند به آنان کمک کند.

 

کی اف در پاسخ به سئوال دیگری مبنی بر اینکه چرا در خود آمریکا نماندید و همانند بقیه فکر نکردید؟ گفت: من دید خاصی نسبت به جهان دارم؛ همه‌ انسان‌ها با هم خواهر و برادر هستند؛ وقتی می‌دیدم که افراد زیاد توسط کشور من بیگناه کشته و شکنجه می‌شوند، حضور برای این این کشور آرام و راحت نبود.

 

وی افزود: من نمی‌توانم ببینم که مردم توسط کشورم کشته می‌شوند. من نمی‌توانم این را بپذیرم و البته مشکل ما همینجاست که خیلی‌ها به دنبال زندگی آرام هستند؛ بحث احترام متقابل است، باید همانطور که می‌خواهید با شما رفتار کنند با دنیا رفتار کنید.

 

ISIL یعنی نیروی امنیتی مخفی اسرائیل

 

افسر ارشد سابق نیروی دریایی آمریکا در پاسخ به سئوال دیگری در رابطه با اینکه دید شما و مردم آمریکا نسبت به اسلام چیست، توضیح داد: من نگاهم به اسلام مثبت است؛ اما همانگونه که می‌بینیم برخی مسیحیان تنها ادعای مسیحی بودن می‌کنند در مسلمانان هم همینطور است؛ داعش از این نوع است.

 

کی اف با اشاره به اینکه اگر ISIL را به گونه‌ای دیگر معنی کنیم می‌شود نیروی امنیتی مخفی اسرائیل، بیان داشت: اسرائیل به مجروحین داعش کمک‌های درمانی می‌رساند و خودشان هم اذعان دارند که از آنان حمایت می‌کنند و به آنان کمک می‌دهند.

 

وی ادامه دادزمانی که داعش و القاعده و غیره برای موساد و CIA کار می‌کنند مسلم است که به اسرائیل حمله نمی‌کنند و فقط مسلمانان و مسیحیان را می‌کشند، سیاست‌های آمریکا به گونه‌ای است که ایران را پس می‌زند و در حال پیوستن به عربستان است.

 

افسر ارشد سابق نیروی دریایی آمریکا بیان کرد: وقتی که قیاس می‌کنیم می‌بینیم آمریکا ایران را که دموکراسی و تمام شرایط خوبی که دارد کنار می‌زند و به عربستانی که حتی زنان در آن اصلا حق و حقوقی ندارند نزدیک می‌شود ما در غرب القاعده و داعش را ایجاد کردیم، پول دادیم حمایت کردیم آمورش دادیم که این کار‌ها همه به صورت مستند موجود است.

 

کمپینی به راه افتاده که مسلمانان را بسیار بد و زشت نشان می‌دهد

 

وی با اشاره به اینکه کمپینی به راه افتاده که مسلمانان را بسیار بد و زشت نشان می‌دهد تا جنگی بین تمدن‌های غربی و اسلامی بوجود آید، توضیح داداز کشورهای خلیج فارس برای ساختن آدم‌های خون آشام داعش استفاده شده است تاچهره‌ای از مسلمانان در غرب شاخته شود که بیانگر دشمنی با غرب و جنایتکار باشد.

 

کی اف خاطر نشان کرد: پس مسلمان حقیقی و مسلمان فیک و جیره خوار متفاوت است و ما این را می‌دانیم؛ اما ذهن‌های مردم غرب شستشو داده شده و تصویر بدی را از مسلمان ایجاد کرده‌اند.

 

سرمایه دارانی که به منابع بی‌‌نهایت پول دسترسی دارند دنیا را اداره می‌کنند

 

وی در پاسخ به سئوال دیگری در رابطه با چرایی تامین امنیت و منافع اسرائیل توسط آمریکا و دلیل نفوذ این کشور در ایالات متحده اینگونه پاسخ داد: افرادی که کنترل پول‌ها را در دست دارند در دنیا حکم رانی می‌کنند.

 

افسر ارشد سابق نیروی دریایی آمریکا بیان داشت: شما فکر می‌کنید این افرادی که سرمایه دار هستند و پولدارند کسانی هستند که چند میلیارد دلار دسترسی دارند؛ خیر آن‌ها به منابع بی‌‌نهایت و بی‌پایان پول دسترسی دارند و حال تصور کنید که این دسترسی به پی ‌‌نهایت پول به چه میزان برای شما قدرت ایجاد می‌کند.

 

وی افزود: این سیستم فاسد به گونه‌ای است که بالا و پائین را تغییر داده است؛ افراد محترم و کاردرست را به پایین فرستاده و سیاست مداران فاسد و بی‌اخلاق را بالا برده است؛ افراد خوب یا کشته می‌شوند و یا در زندان به سر می‌برند این دنیای فاسد در دست افرادی است که پول بی‌‌‌نهایت دارند.

 

هدف اسرائیل ایجاد هرج و مرج در دنیاست

 

۱ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۲۱ آبان ۹۴ ، ۲۰:۲۸

جلوه گر شد در بصیرت طاعت سقای ما

زد به دریا با عصایی بسته شد راه نفوذ؛

 

او مطیع امر مولا؛ او علمدار ادب

بس که کرده باوفایی بسته شد راه نفوذ

 

قصد رخنه دارد این دشمن به کشتی نجات

گرچه مصباح الهدایی بسته شد راه نفوذ

 

شمر، امان‌نامه به دستش، بانگ زد بر تو، ولی

چون نکردی اعتنایی بسته شد راه نفوذ

 

بعد از آن با اذن مولی، پاسخش عباس داد

از سر عشق ولایی بسته شد راه نفوذ؛

 

پاسخی محکم که دشمن را چنان مایوس کرد

که بدون هر چرایی بسته شد راه نفوذ

 

در امان من!؟ بی امان باشد حسین بن علی!؟

با نهیب کبریایی بسته شد راه نفوذ

 

سهل اندیشان امیدی بهر ما نگذاشتند

ساقیا با چون شمایی بسته شد راه نفوذ

 

کل ارض کربلا و شمر، آل کدخداست

گر که با خون خدایی بسته شد راه نفوذ

 

"بی وجود اذن رهبر پاسخ دشمن مده"

با شعار کربلایی بسته شد راه نفوذ

 

رهبرم گفتی و ما برداشتیم از روی عشق

نقشه ی گام نهایی بسته شد راه نفوذ

 

تازه تاسوعاییان آماده ی رزمند رزم

با چنین عباسهایی بسته شد راه نفوذ

 

***

 

این صف بنیان مرصوص شهادت گرد توست

یار، وقتش شد بیایی بسته شد راه نفوذ

 

مسعود فریدونی: مهرماه ۹۴

۱ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۰۶ آبان ۹۴ ، ۲۲:۳۴

با دل من عشق تو درهم شده آقا                 رابطه ام حالا با تو محکم شده آقا

امــا یه مدتیـه احســاس مـن اینـه                 کرب و بلای خون من کم شده آقا

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۰۶ آبان ۹۴ ، ۲۲:۲۲

در پس خوشحالی که از نامه ی قاطع رهبر معظم انقلاب در خنثی کردن تبلیغات کاسبان برجام بوجود آمده، حقیقت تلخی هم وجود دارد

رهبر معظم انقلاب مکرراً خطوط قرمز نظام را در توافق هسته ای به طور عمومی اعلام کرده بودند ولی تیم مذاکره کننده موفق به رعایت آن ها نشدند؛ در مرحله بعد علی رغم تبلیغات وسیع دولت و پیغام های تبریک و راه اندازی جشن های تصنعی، رهبری ظرفیت های قانونی نظام از جمله مجلس را برای رفع نواقص و برگرداندن برجام به محدوده خطوط قرمز فعال کرد که متاسفانه آن هم به سرانجام مدنظر رهبری نرسید. لذا ناچاراً ایشان شخصاً ورود کردند و عموم نکاتی را که منتقدان و کمیسیون ویژه تاکید کرده بودند و هواداران دولت و آقای لاریجانی به آن ها بی توجهی نشان دادند، در قالب شروطی ۹ گانه مورد تاکید قرار دادند

 

ابهامات، ضعف های ساختاری و موارد متعددی که در متن برجام وجود داشته، موجب شد تا رهبر معظم انقلاب اجرای این متن را مشروط به ۲۸ شرط شامل ۱۰ شرط شورایعالی امنیت ملی، ۹ شرط مجلس و ۹ شرط مد نظر خود بدانند، تا بواسطه اجرای این شروط، بنا بر متن ابلاغیه معظم له، از "خسارت‌های بزرگ برای حال و آینده‌ی کشور " جلوگیری شود. این در حالی است که علاوه بر شروط اعلام شده توسط رهبر انقلاب، ایشان "مراقبت دقیق و لحظه به لحظه" نسبت به این نقاط ضعف ساختاری را نیز برای جلوگیری از ضربه زدن برجام به منافع ملی ضروری دانسته اند.

اکنون سؤال مهم این است دولتی که نتوانست در مذاکرات و زمانی که هیچ تعهدی انضا نشده خطوط قرمز و دلواپسی های رهبری را رعایت کند، آیا می تواند در اجرای یک معاهده ی منعقد شده، الزامات ابلاغ شده را رعایت کند؟!

وحید یامین پور

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۰۶ آبان ۹۴ ، ۲۲:۱۲