سنگربصیرت واستقامت/إِنَّ الَّذِینَ قَالُواْ رَبُّنَا اللَّهُ ثُمَّ اسْتَقَامُواْ

«وَ قد فُتح بابُ الحَربِ بینکم و بینَ أهلِ القِبلهِ وَ لا یَحْمِل هذَا الْعِلْمَ اِلاَّ اَهْلِ الْبَصَرِ وَ الصَّبْرِ» قسمتی از خطبة 173 امیرالمؤمنین(علیه‌السلام) در جنگ صفین

سنگربصیرت واستقامت/إِنَّ الَّذِینَ قَالُواْ رَبُّنَا اللَّهُ ثُمَّ اسْتَقَامُواْ

«وَ قد فُتح بابُ الحَربِ بینکم و بینَ أهلِ القِبلهِ وَ لا یَحْمِل هذَا الْعِلْمَ اِلاَّ اَهْلِ الْبَصَرِ وَ الصَّبْرِ» قسمتی از خطبة 173 امیرالمؤمنین(علیه‌السلام) در جنگ صفین

سنگربصیرت واستقامت/إِنَّ الَّذِینَ قَالُواْ رَبُّنَا اللَّهُ ثُمَّ اسْتَقَامُواْ
دنبال کنندگان ۳ نفر
این وبلاگ را دنبال کنید
پیام های کوتاه
آخرین نظرات
  • ۷ ارديبهشت ۹۵، ۲۲:۴۱ - عاشق خدا .
    خداقوت

۹ مطلب در خرداد ۱۳۹۵ ثبت شده است

هیچ دعایی بی استجابت نیست. استجابت به معنای این نیست که خواسته انسان حتما برآورده شود. استجابت، توجه و التفات خداست؛ ولو آن خواسته ای که داریم تحقق هم پیدا نکند؛ اما همین «یا الله» شما بی گمان لبیکی به دنبال خواهد داشت.
رهبرانقلاب 79.4.19
۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۳۱ خرداد ۹۵ ، ۰۴:۱۱
برادران وخواهران عزیز!قدراین ماه رمضانی راکه درآن هستیم،بدانیم.هزاران هزارماه رمضان درطول تاریخ آمده ورفته؛حالاما درچند ماهش هستیم.رمضان پارسال،کسانی بودند ازنزدیکان ماکه امسال نیستند.نمیدانیم سال دیگرکدامیک خواهیم بود؛این ماه راقدربدانید.ماه توبه وتذکراست،ماه عبادت وگریه است،ماه دل بستن به معنویات است
رهبرانقلاب95.3.25
۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۲۷ خرداد ۹۵ ، ۰۴:۱۱
ما برجام را نقض نمی کنیم لکن اگر طرف مقابل نقض کند که الان نامزدهای ریاست جمهوری آمریکا دارند تهدید می کنند که برجام را پاره می کنیم؛ آن ها اگر پاره کردند ما آن را آتش می زنیم
۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۲۵ خرداد ۹۵ ، ۲۱:۵۰
موافقان و مخالفان برجام هردو مبالغه میکنند/نکاتی که میگویم مطلقا مربوط به برادرانی که زحمت کشیده اند نیست بلکه به طرف مقابل است/برجام یک خلل و فرجی داردکه موجب سوءاستفاده دشمن شده است.
۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۲۵ خرداد ۹۵ ، ۲۱:۴۷
برنامه امروز دشمن این است که توانمندیهای جمهوری اسلامی را از بین ببرد یا از رشد آنها جلوگیری کند؛ باید تا جایی که میتوانیم توانمندیها را افزایش دهیم/ اگر افزایش دادیم آنوقت میتوانیم به مردم بگوییم آسوده باشید/ بنده بارها تکرار کردم کشور باید قدرتمند بشود.
۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۲۵ خرداد ۹۵ ، ۲۱:۴۷
گاهی ما داریم نماز میخوانیم دلمان جای دیگر است؛ حضور قلب یعنی دلمان همینجا باشد،در سجاده مان.این را شما جوانها تمرین کنید؛ممکن است اول سخت باشد لکن با تمرین آسان میشود. اگر در جوانی تمرین نکنیم،وقتی به سن امثال بنده رسیدید، کار سخت میشود.
رهبرانقلاب95.3.3
۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۲۰ خرداد ۹۵ ، ۰۴:۱۳
جوانان مکرر برای تعالی روحی نصیحت میخواهند.چیزی که ازبزرگان شنیده ام یک کلمه است:پرهیز از گناه. توصیه دیگر انجام فرائض است؛اصلی ترین فریضه هم نماز است؛اول وقت و باحضورقلب وحتی المقدور باجماعت. دراینصورت فرشته خواهید شد؛از فرشته هم بالاتر.
رهبرانقلاب 94.4.20
۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۱۹ خرداد ۹۵ ، ۰۴:۲۰
جوانی بر اثر جهالت از خانه میگریزد،بعد که به آغوش پدر ومادر برمیگردد،بامحبت آنها مواجه میشود؛ این توبه است.وقتی برمی گردیم به خانه رحمت الهی،خدا باآغوش باز ما را می پذیرد.این بازگشت را که دررمضان برای انسان مؤمن پیش می آید،مغتنم بدانیم.
رهبرانقلاب88.6.29
۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۱۷ خرداد ۹۵ ، ۲۱:۲۱


گفت: قائم‌مقام حزب اعتماد ملی گفته است؛ «امام می‌فرمودند نهضت زنده است تا هاشمی زنده است»!
گفتم: باز هم که سخن حضرت امام(ره) را تحریف کرده‌اند. امام می‌فرمودند «هاشمی زنده است چون نهضت زنده است».
گفت: حالا چه فرقی می‌کند؟!
گفتم: مرد حسابی! مفهوم کلام واقعی امام این است که زندگی هاشمی به نهضت بستگی دارد ولی مفهوم تحریف شده آن، این است که ادامه نهضت به هاشمی بستگی دارد!
گفت: یعنی این آقایان فکر می‌کنند که مردم بیانات امام(ره) را فراموش کرده‌اند و هیچکس متوجه تحریف سخنان  ایشان نمی‌شود؟
گفتم: تحریف می‌کنند و بعد از آن که دیگران متوجه شدند، دست به توجیه می‌زنند... یارو برای فرار از خدمت سربازی خودش را نابینا جا زده بود و پزشک مربوطه هم ورقه معافیت او را امضاء کرد. اما همان شب یارو رفته بود سینما که متوجه شد پزشک نظام وظیفه کنارش نشسته است. دستش را کورمال کورمال به زانوی او زد و پرسید؛ آقا ببخشید! این اتوبوس کجا می‌رود؟!
۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۰۴ خرداد ۹۵ ، ۱۰:۵۶