سنگربصیرت واستقامت/إِنَّ الَّذِینَ قَالُواْ رَبُّنَا اللَّهُ ثُمَّ اسْتَقَامُواْ

«وَ قد فُتح بابُ الحَربِ بینکم و بینَ أهلِ القِبلهِ وَ لا یَحْمِل هذَا الْعِلْمَ اِلاَّ اَهْلِ الْبَصَرِ وَ الصَّبْرِ» قسمتی از خطبة 173 امیرالمؤمنین(علیه‌السلام) در جنگ صفین

سنگربصیرت واستقامت/إِنَّ الَّذِینَ قَالُواْ رَبُّنَا اللَّهُ ثُمَّ اسْتَقَامُواْ

«وَ قد فُتح بابُ الحَربِ بینکم و بینَ أهلِ القِبلهِ وَ لا یَحْمِل هذَا الْعِلْمَ اِلاَّ اَهْلِ الْبَصَرِ وَ الصَّبْرِ» قسمتی از خطبة 173 امیرالمؤمنین(علیه‌السلام) در جنگ صفین

سنگربصیرت واستقامت/إِنَّ الَّذِینَ قَالُواْ رَبُّنَا اللَّهُ ثُمَّ اسْتَقَامُواْ
دنبال کنندگان ۳ نفر
این وبلاگ را دنبال کنید
پیام های کوتاه
آخرین نظرات
  • ۷ ارديبهشت ۹۵، ۲۲:۴۱ - عاشق خدا .
    خداقوت

برخی از محورهای سخنان افسر سابق نیروی دریایی آمریکا در دانشگاه شهید باهنر کرمان:

سرمایه دارانی که به منابع بی‌‌نهایت پول دسترسی دارند دنیا را اداره می‌کنند

هدف اسرائیل ایجاد هرج و مرج در دنیاست

آزادی در آمریکا دروغ بزرگی است

عصبانی می‌شوم که ایران این ناعدالتی (برجام) را پذیرفته است

عده‌ای نمی‌گذارند نامه‌ رهبر ایران به جوانان اروپایی برسد

سرمایه داران آمریکایی پول‌های کثیف خود را وارد ایران می‌کنند تا بتوانند ماهیت انقلاب شما را تغییر دهند

واکنشی جز تحسین در مقابل سخنان رهبر شما ندارم/ ایشان بسیار صادق و هوشمند هستند

شعار مرگ بر آمریکا برای شما معقول است/ کسانی که مخالف این شعار هستند ببیند آمریکا در کشور ایران چه کرده است


این موضوع را هم بدانیم که سردمداران آمریکا و اسرائیل هیچ چیز جز عروسک‌های خیمه شب بازی نیستند، آن‌ها پول گرفته‌اند تا حرف آن عده‌ خاص را که از طریق مشاورانشان به آنان منتقل می‌شود را گوش دهند و این موضوع نفوذ اسرائیل در آمریکا نیست، بلکه نفوذ بانکداران است که همه جا را در دسترس دارند؛ انگلیش، فرانسه، بلژیک و خیلی کشورهای دیگر.. و بلکه همه جا را دارند بانکداران اداره می‌کنند؛ و اسرائیل بستر مناسبی برای این کار آنان است.

گروه سیاسی - رجانیوزکنس کی‌اف افسر ارشد سابق نیروی دریایی آمریکا در همایش «استکبارستیزی» که به همت انجمن اسلامی دانشجویان دانشگاه شهید باهنر کرمان در تالار وحدت این دانشگاه برگزار شد، در پاسخ به سئوال یکی از دانشجویان در رابطه با مقایسه‌ی قدرت‌های نظامی ایران و آمریکا گفت: نکته ای که در رابطه با آمریکا باید بدانید این است که آنان هزاران بمب اتمی دارند.

 

به گزارش رجانیوز، کی‌اف با بیان اینکه در این کشور دیوانگانی وجود دارند که می‌توانند مردم ایران و حتی مردم دنیا را نابود کنند، گفت: پس باید گزینه‌ حمله‌ نظامی آمریکا را با وجود اینگونه افراد دیوانه در آمریکا جدی گرفت.

 

کی اف با اشاره به اینکه استفاده از بمب‌های اتمی خفیف و اورانیومی ضعیف شده در مورد تایید همگان است، بیان داشت: این کار‌ها دیوانگی است؛ اما باید در نظر گرفته شوند، شکی ندارم که اگر آمریکایی‌ها وارد ایران شوند آن‌ها را شکست خواهید داد؛ چون شما حق هستید و اعتقادات محکم و مناسبی دارید؛ اما آمریکایی‌ها چیزی جز دروغ ندارند.

 

هر روز در آمریکا ۲۳ سرباز خودکشی می‌کنند

 

به گزارش خبرنامه دانشجویان ایران افسر ارشد سابق نیروی دریایی آمریکا افزود: این‌‌ همان دلیلی است که سربازان آمریکایی بعد از بازگشت از جنگ‌ها خودکشی می‌کنند، چون می‌بینند که برای دروغ جنگیده‌اند، خوب است بدانید که در هر روز در آمریکا ۲۳ سرباز خودکشی می‌کنند.

 

وی تاکید کرد: ایران بخاطر عقاید و تفکراتی که دارد قوی‌تر است و بعد معنوی و روحانی قوی‌تری دارد که می‌تواند به آنان کمک کند.

 

کی اف در پاسخ به سئوال دیگری مبنی بر اینکه چرا در خود آمریکا نماندید و همانند بقیه فکر نکردید؟ گفت: من دید خاصی نسبت به جهان دارم؛ همه‌ انسان‌ها با هم خواهر و برادر هستند؛ وقتی می‌دیدم که افراد زیاد توسط کشور من بیگناه کشته و شکنجه می‌شوند، حضور برای این این کشور آرام و راحت نبود.

 

وی افزود: من نمی‌توانم ببینم که مردم توسط کشورم کشته می‌شوند. من نمی‌توانم این را بپذیرم و البته مشکل ما همینجاست که خیلی‌ها به دنبال زندگی آرام هستند؛ بحث احترام متقابل است، باید همانطور که می‌خواهید با شما رفتار کنند با دنیا رفتار کنید.

 

ISIL یعنی نیروی امنیتی مخفی اسرائیل

 

افسر ارشد سابق نیروی دریایی آمریکا در پاسخ به سئوال دیگری در رابطه با اینکه دید شما و مردم آمریکا نسبت به اسلام چیست، توضیح داد: من نگاهم به اسلام مثبت است؛ اما همانگونه که می‌بینیم برخی مسیحیان تنها ادعای مسیحی بودن می‌کنند در مسلمانان هم همینطور است؛ داعش از این نوع است.

 

کی اف با اشاره به اینکه اگر ISIL را به گونه‌ای دیگر معنی کنیم می‌شود نیروی امنیتی مخفی اسرائیل، بیان داشت: اسرائیل به مجروحین داعش کمک‌های درمانی می‌رساند و خودشان هم اذعان دارند که از آنان حمایت می‌کنند و به آنان کمک می‌دهند.

 

وی ادامه دادزمانی که داعش و القاعده و غیره برای موساد و CIA کار می‌کنند مسلم است که به اسرائیل حمله نمی‌کنند و فقط مسلمانان و مسیحیان را می‌کشند، سیاست‌های آمریکا به گونه‌ای است که ایران را پس می‌زند و در حال پیوستن به عربستان است.

 

افسر ارشد سابق نیروی دریایی آمریکا بیان کرد: وقتی که قیاس می‌کنیم می‌بینیم آمریکا ایران را که دموکراسی و تمام شرایط خوبی که دارد کنار می‌زند و به عربستانی که حتی زنان در آن اصلا حق و حقوقی ندارند نزدیک می‌شود ما در غرب القاعده و داعش را ایجاد کردیم، پول دادیم حمایت کردیم آمورش دادیم که این کار‌ها همه به صورت مستند موجود است.

 

کمپینی به راه افتاده که مسلمانان را بسیار بد و زشت نشان می‌دهد

 

وی با اشاره به اینکه کمپینی به راه افتاده که مسلمانان را بسیار بد و زشت نشان می‌دهد تا جنگی بین تمدن‌های غربی و اسلامی بوجود آید، توضیح داداز کشورهای خلیج فارس برای ساختن آدم‌های خون آشام داعش استفاده شده است تاچهره‌ای از مسلمانان در غرب شاخته شود که بیانگر دشمنی با غرب و جنایتکار باشد.

 

کی اف خاطر نشان کرد: پس مسلمان حقیقی و مسلمان فیک و جیره خوار متفاوت است و ما این را می‌دانیم؛ اما ذهن‌های مردم غرب شستشو داده شده و تصویر بدی را از مسلمان ایجاد کرده‌اند.

 

سرمایه دارانی که به منابع بی‌‌نهایت پول دسترسی دارند دنیا را اداره می‌کنند

 

وی در پاسخ به سئوال دیگری در رابطه با چرایی تامین امنیت و منافع اسرائیل توسط آمریکا و دلیل نفوذ این کشور در ایالات متحده اینگونه پاسخ داد: افرادی که کنترل پول‌ها را در دست دارند در دنیا حکم رانی می‌کنند.

 

افسر ارشد سابق نیروی دریایی آمریکا بیان داشت: شما فکر می‌کنید این افرادی که سرمایه دار هستند و پولدارند کسانی هستند که چند میلیارد دلار دسترسی دارند؛ خیر آن‌ها به منابع بی‌‌نهایت و بی‌پایان پول دسترسی دارند و حال تصور کنید که این دسترسی به پی ‌‌نهایت پول به چه میزان برای شما قدرت ایجاد می‌کند.

 

وی افزود: این سیستم فاسد به گونه‌ای است که بالا و پائین را تغییر داده است؛ افراد محترم و کاردرست را به پایین فرستاده و سیاست مداران فاسد و بی‌اخلاق را بالا برده است؛ افراد خوب یا کشته می‌شوند و یا در زندان به سر می‌برند این دنیای فاسد در دست افرادی است که پول بی‌‌‌نهایت دارند.

 

هدف اسرائیل ایجاد هرج و مرج در دنیاست

 

کی اف با تاکید بر اینکه برای این افراد اسرائیل بستر خوبی است که این سیستم را در آنجا ادامه بدهند؛ تشریح کرد: یکی از اهداف اسرائیل ایجاد هرج و مرج در دنیاست؛ این ابجاد درگیری‌‌ همان هدف افراد پولدار است، این افراد منافعشان در درگیری‌های تمام نشدنی است تا کسی فرصتی پیدا نکند که فکر کند که چگونه این افراد مردم را هدایت می‌کنند و کسی علیه‌ آنان بر نخیزد؛ به همین دلیل تمدن مسلمانان را با تمدن غرب دیگر می‌کنند.

 

وی ادامه داداین موضوع را هم بدانیم که سردمداران آمریکا و اسرائیل هیچ چیز جز عروسک‌های خیمه شب بازی نیستند، آن‌ها پول گرفته‌اند تا حرف آن عده‌ خاص را که از طریق مشاورانشان به آنان منتقل می‌شود را گوش دهند و این موضوع نفوذ اسرائیل در آمریکا نیست، بلکه نفوذ بانکداران است که همه جا را در دسترس دارند؛ انگلیش، فرانسه، بلژیک و خیلی کشورهای دیگر.. و بلکه همه جا را دارند بانکداران اداره می‌کنند؛ و اسرائیل بستر مناسبی برای این کار آنان است.

 

کی اف بیان داشت: این گروه اقلیت نه تنها دولت‌ها بلکه رسانه‌ها، ارتش‌ها و شرکت‌ها و همه چیز را می‌خرند و چون همه چیز را در دست دارند توانسته‌اند خود را نگه دارند؛ ما باید بفهمیم که آن سیستم سرمایه داری و اقلیت برنامه‌ای دارد که دولت آمریکا بر اساس آن برنامه عمل می‌کند.

 

وی در پاسخ به سئوال یکی از دانشجویان در رابطه با آزادی رسانه‌ها و احزاب در آمریکا نیز گفت: در این رابطه مثال‌های فراوانی می‌تواند زد که ناقض آزادی در کشور آمریکاست؛ می‌گوییم آمریکا کشور آزادی است در صورتی که بزرگ‌ترین جمعیت زندانی در کشور آمریکا وجود دارد؛ دومیلیون زندانی در آمریکا وجود دارند که خیلی از آنان بی‌گناه هستند.

 

افسر ارشد سابق نیروی دریایی آمریکا خاطر نشان کرداینکه به نظر می‌رسد در آمریکا آزادی وجود دارد؛ به خاطر وجود‌‌ همان گروه پولدار محدود است که سیاست‌ها را در دست دارند، رسانه دارند؛ پول دارند و شما اگر می‌خواهید سخن دیگری بر خلاف حرف‌ها و عقاید آنان بزنید، شما را وارد حاشیه خواهند کرد.

 

آزادی در آمریکا دروغ بزرگی است

 

وی ادامه داد: اگر مسلمان یا سیاه پوست باشید که شما را زندانی خواهند کرد، به نظر می‌رسد که آمریکا سرزمین آزادی است؛ اما اگر شما با این سیستم مشکلی پیدا کنید؛ شما را به حاشیه خواهند برد، برای مثال رهبران سیاهان را ببینید که در زندان‌اند و برخی‌ها هم کشته شده‌اند.

 

کی اف افزوداگر در زندگی به دنبال دنیا باشیم و بخواهیم جایی باشیم که راوبط جنسی آزاد دارد؛ مشروب خوردن آزاد است، آری زندگی در آمریکا اینگونه است، یعنی این گروه اینگونه زندگی در آمریکا را برنامه ریزی کرده‌اند.

 

وی با تاکید بر اینکه آزادی در آمریکا دروغ بزرگی است، بیان داشت: شما ببینید آمریکا از کدام کشور‌ها حمایت می‌کند؛ آمریکا در هر کشوری که رفته است آزادی مردم آن کشور را سلب کرده است.

 

افسر ارشد سابق نیروی دریایی آمریکا در پاسخ به سئوال دیگری در رابطه باچگونگی مبارزه‌ی کشورهای کم توان با آمریکا نیز گفت: به بحث در اینجا نفع شخصی است و یک بحث نفع جمعی است؛ شما وظیفه‌ی دفاع از خود و خانوادهیتان را دارید اما نمی‌توانیداین را تنها به سعادت و سلامت یک قوم،‌نژاد خاص ویک ختی یک ملت تعمیم دهید.

 

وی ادامه داد: این بحثی است که هر کس نباید خود را در زندگی محدود کند باید به همه‌ی ملت‌ها و‌نژاد‌ها علاقه داشته باشد و این محدود کردن باعث می‌شود که نتواند در زندگی عرفانی خود پیشرفت کند باید خوبی را برای همه‌ی انشان‌ها خواست.

 

کی اف در پاسخ به سئوال دیگری در رابطه با اقدامات نظامی آمریکا و توافق نامه‌ی ایران و ۵+۱ نیز گفت:خیلی خوشحالم که جنگ نداریم چون اگر جنگی بین ایران و آمریکا صورت گیرد جنگ جهانی سوم خواهد بود، بین توافق نامه و جنگ من توافق را انتخاب می‌کنم.

 

عصبانی می‌شوم که ایران این ناعدالتی (برجام) را پذیرفته است

 

افسر ارشد سابق نیروی دریایی آمریکا با تاکید بر اینکه این توافق کاملا ناعادلانه است؛ بیان کرد: چگونه ایران صلح طلب باید آماج این همه بازرسی قرارگیرد و در صورتی که اسرائیل با این همه جنایت که انجام می‌دهد فشاری بر روی خود احساس نمی‌کند؛ من عصبانی می‌شوم که ایران این ناعدالتی را پذیرفته است و مجبور شد که بپذیرد.

 

وی ادامه داد: تاریخ آینده نشان می‌دهد که آمریکا برای منفعت مردم خودش کاری را انجام نمی‌دهد چه برسد برای مردم ایران، پس این ایده ساده اندیشی است که فکر کنیم با این توافق آمریکا می‌خواهد به مردم ایران کمک کند.

 

سرمایه داران آمریکایی پول‌های کثیف خود را وارد ایران می‌کنند تا بتوانند ماهیت انقلاب شما را تغییر دهند

 

کی اف با تکید براینکه در این توافق نکته‌ای که وجود دارد بحث نفوذ است، خاطر نشان کردبانکداران و سرمایه داران آمریکایی پول‌های کثیف خود را وارد ایران می‌کنند و با ترفندهایی فرهنگ، اقتصاد و دانش شما را خراب می‌کنند و این راهی است که بتوانند ماهیت انقلاب شما را تغییر دهند و در این وسط یک عده‌ای هم با حمایت از آمریکا وطن فروشی خواهند کرد.

 

افسر ارشد سابق نیروی دریایی آمریکا تصریح کرد: اگر می‌خواهید واقعیات نفوذ آمریکا را درک کنید کتاب جان برفرمنس در باره آمریکا است را بخوانید؛ که می‌گوید آمریکا در رابطه با نفت با شما توافق کرده است؛ ابتدا پول‌های خود را وارد ایران می‌کند و این کار را اینقدر انجام می‌دهد که شما را کم کم مقروض می‌کند؛ به گونه‌ای که شما نتوانید پول‌ها را پس بدهید و ادامه می‌دهد که پول‌های وارد شده را به وسیله‌ی پورسانت گرفتن از نفت شما؛ از گار شما و دیکر منابع دریافت کند؛ واینگونه است که کم کم نفوذ پیدا می‌کند و همه چیز را می‌گیرد.

 

واکنشی جز تحسین در مقابل سخنان رهبر شما ندارم/ ایشان بسیار صادق و هوشمند هستند

 

وی به سخنان رهبر انقلاب در رابطه با برجام اشاره کرد و گفت: من صحبت رهبر شما را که می‌شنوم عقلانیت و بصیرت را تنها می‌بینم و این بسیار امیدوار کننده است که ایشان به برخی سیاستمداران اجازه نمی‌دهند که خم شوند و خیلی چیز‌ها را بپذیرند.

 

کی اف در پاسخ به سئوال یک از دانشجویان در مورد دانستن نظرش در رابطه با مقام معظم رهبری گفت: زمانی که من صحبت‌های رهبر شما را می‌شنوم هیچ واکنشی به جز تحسین را نمی‌توانم داشته باشم؛ جز تحسین هوشیاری ایشان؛ ایشان بسیار هوشیار هستند به عنوان مثال در بحث سلاح اتمی ایشان گفتند که حرام است و خلاف خداوند است؛ من احترام بسیار زیادی برای رهبر شما قائلم و من این سخنانشان را تحسین می‌کنم؛ ایشان صادقانه این حرف را زدند و نمی‌شود سخنان ایشان را با رهبران غربی مقایسه کرد چون ایشان صادقانه سخن می‌گویند و آنان زمانی که دهانشان را باز می‌کنند دروغ می‌گویند.

 

وی ادامه داد: در ایران افرادی هستند که با رهبرتان موافق نیستند؛ برای آنان متاسفم و خوشحالم که شما رهبری به این گونه دارید.

 

شعار مرگ بر آمریکا برای شما معقول است/ کسانی که مخالف این شعار هستند ببیند آمریکا در کشور ایران چه کرده است

 

افسر ارشد سابق نیروی دریایی آمریکا در پاسخ به سئوال دیگری در مورد شعار مرگ بر آمریکا، بیان داشت: درک می‌کنم که شما شعار مرگ بر آمریکا را سر می‌دهید؛ شعار شما برای دولت آمریکاست نه مردم آمریکا؛ بنابراین وقتی شما به سیاست‌های آمریکا بر علیه ایران نگاه می‌کنید با توجه به کارهایی که انجام داده است این شعار؛ شعار معقولی به نظر می‌رسد.

 

کی اف به مخالفان شعار مرگ بر آمریکا در ایران اشاره کرد و گفت: کسانی که مخالف این شعار هستند باید فکر کنند که ببینند آمریکا در کشور ایران چه کرده است، قطعا قانع می‌شوند.

 

وی با اشاره به اینکه باید کمی هوشمان را بالاببریم و در رفتار‌ها و واکنش‌ها احساسی نباشد؛ بیان داشت: من هم مخالفتی با سوزاندن پرچم آمریکا و شعار مرگ بر آمریکا ندارم؛ اما رسانه‌های آمریکا از همین کارهای شما تصویری برای ایران هراسی درست می‌کنند و به خورد مردم آمریکا می‌دهند و در واقع زمانیکه می‌بینیم روی پرچم راه می‌رویم و می‌سوزانیم امکان دارد من را به حاشیه ببرند و من این ریسک را پذیرفته‌ام؛ اما باید این موضوع را هم بببینم که دشمن اینگونه از این شعار‌ها بهره برداری می‌کند.

 

افسر ارشد سابق نیروی دریایی آمریکا ادامه دادمردم آمریکا از جنگ خسته شده‌اند و روز به روز افرادی که این گونه می‌شوند بیشتر می‌شود؛ اما آدم‌هایی هم پیدا می‌شود که جنگ را دوست دارند.

 

فراماسونر‌ها از طریق سیستم‌های بانکی قدرت خود را بدست آورده‌اند

 

کی اف در پاسخ به سئوالی در رابطه با وجود فراماسونری در سیاست‌های آمریکا و اسرائیل نیز گفتمن هم در مورد فراماسونری خوانده‌ام و می‌دانم که در طول تاریخ چه قدر قدرت دارند؛ اما چیزی که مهم است متد آنهاست؛ آن‌ها در مسائل مالی وارد شده‌اند و مسائل مالی را کنترل می‌کنند اگر نتوانند در بحث مالی موفق و فعال باشند قدرت خود را از دست خواهند داد.

 

وی افزود: افراد این سیستم‌ها و جوامع سری با سیستم بانکداری رابطه دارند و این جوامع سری قسمت عمده‌ای از آنان بانکدار‌های یهودی هستند که خود را می‌خواهند جای خداوند بگذارند و از طریق مسائل مالی جامعه و دنیا را اداره کنند؛ این‌ها خودشان را در ظاهر نشان نمی‌دهند و افرادی را به عنوان عروسک خیمه شب بازی در راس کار‌ها قرار می‌دهند.

 

عده‌ای نمی‌گذارند نامه‌ رهبر ایران به جوانان اروپایی برسد

 

افسر ارشد سابق نیروی دریایی آمریکا در رابطه با نامه‌ رهبری ایران به جوانان امریکایی و اروپایی هم گفت: من این نامه را دریافت کردم؛ اینگونه نیست که قسمت عظیمی از مردم اروپا بتوانند به این نامه دسترسی داشته باشند، یک سری افراد سرمایه‌دار و حاکمان مخفی دنیا اجازه نمی‌دهند که این نامه از سایه بیرون بیاید و به نور برسد و نشر پیداکند؛ اما با این اوصاف رسانه‌های مختلفی کارهایی را نیز انجام داده‌اند که این نامه را نشر دهند.

 

وی خاطرنشان کرد: شما می‌توانید از طریق اینترنت و دانش زبان با افراد مختلف در گروه‌ها ارتباط بگیرید و باید با خلاقیت تاکتیک‌های جدیدی را برای نشر این نامه استفاده کنید.


منبع: http://www.rajanews.com/news/227290

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۴/۰۸/۲۱

نظرات  (۱)

سلام عالی بود به منم سر بزن

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی