سنگربصیرت واستقامت/إِنَّ الَّذِینَ قَالُواْ رَبُّنَا اللَّهُ ثُمَّ اسْتَقَامُواْ

«وَ قد فُتح بابُ الحَربِ بینکم و بینَ أهلِ القِبلهِ وَ لا یَحْمِل هذَا الْعِلْمَ اِلاَّ اَهْلِ الْبَصَرِ وَ الصَّبْرِ» قسمتی از خطبة 173 امیرالمؤمنین(علیه‌السلام) در جنگ صفین

سنگربصیرت واستقامت/إِنَّ الَّذِینَ قَالُواْ رَبُّنَا اللَّهُ ثُمَّ اسْتَقَامُواْ

«وَ قد فُتح بابُ الحَربِ بینکم و بینَ أهلِ القِبلهِ وَ لا یَحْمِل هذَا الْعِلْمَ اِلاَّ اَهْلِ الْبَصَرِ وَ الصَّبْرِ» قسمتی از خطبة 173 امیرالمؤمنین(علیه‌السلام) در جنگ صفین

سنگربصیرت واستقامت/إِنَّ الَّذِینَ قَالُواْ رَبُّنَا اللَّهُ ثُمَّ اسْتَقَامُواْ
دنبال کنندگان ۳ نفر
این وبلاگ را دنبال کنید
پیام های کوتاه
آخرین نظرات
  • ۷ ارديبهشت ۹۵، ۲۲:۴۱ - عاشق خدا .
    خداقوت

۷ مطلب در تیر ۱۳۹۳ ثبت شده است

اشتباهات فرهنگی براحتی قابل جبران نیست. باید سیاستهای فرهنگی نظام بدرستی درک واِعمال شود/هرگونه تغییر مسیر فرهنگ از چارچوب اسلام،موجب برهم خوردن هویت واقعی جامعه میشود.
۱ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۲۳ تیر ۹۳ ، ۲۳:۱۷

مبارزه با نفس

به زیادی تعلیم نیست!!

به تصمیمی است که می گیری

تا ...

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۱۷ تیر ۹۳ ، ۰۰:۱۱

شهید احمد علی نیری در تابستان 1345 در روستای آینه ورزان دماوند چشم به جهان گشود.از همان زمان کودکی به حق الناس ونماز اول وقت  بسیار حساس بود.در مقابل معصیت و گناه واکنش نشان می داد همه میدانستند که اگر درمقابل او غیبت کسی را بکنند با آنها برخورد سختی خواهد کرد..

مزارشهید احمد علی نیری

.او یکی ازشاگردان خاص ایت الله حق شناس بود.آن هنگام که این استاد برجسته اخلاق ،برای تشییع پیکر احمد علی به مسجد امین الدوله آمده بودند کرامات وخاطرات عجیبی از این بنده مخلص خدا بیان کرده ودر باره ایشان اظهار داشتند:

"آه آه ،آقا،در این تهران بگردید ببینید کسی مانند این احمد آقا پیدا می شود یا نه؟!"

ایشان در مجلسی که بعد از شهادت احمد علی  داشتند بین دونماز ،سخنرانیشان را به این شهید بزرگوار اختصاص داده وبا آهی از حسرت که در فراق احمد بود بیان داشتند:

"این شهید را دیشب در عالم رویا دیدم .از احمد پرسیدم چه خبر؟به من فرمود:تمام مطالبی که (از برزخ و...)می گویند حق است .از شب اول قبر وسوال و...اما من را بی حساب وکتاب بردند.رفقا ،ایت الله بروجردی حساب وکتاب داشتند .اما من نمی دانم این جوان چه کرده بود.چه کرد که به اینجا رسید!"

سپس در همان شب ایشان به همراه چند نفر از دوستان به سمت منزل احمد اقا که در ضلع شمالی مسجد امین الدوله در چهار راه مولوی بود رهسپار شدند.در منزل این شهید بزرگوار روبه برادرشان اظهار داشتند:

"من یک نیمه شب زودتر از ساعت نماز راهی مسجد شدم .به جز بنده وخادم مسجد ،این شهید بزرگوار هم کلید مسجد را داشت.به محض اینکه در را باز کردم دیدم شخصی در مسجد مشغول نماز است .دیدم که یک جوانی در حال سجده است .اما نه روی زمین !بلکه بین زمین وآسمان مشغول تسبیح حضرت حق است.جلوتر که رفتم دیدم احمدآقا است.بعد که نمازش تمام شد پیش من امد وگفت تا زنده ام به کسی حرفی نزنید.."

بعد از تایید جضرت آقا بود که

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۱۶ تیر ۹۳ ، ۲۳:۵۹

حجت الاسلام علیرضا پناهیان:

در خارج از کشور سخنرانی داشتم، یک آقای استاد دانشگاهی دعوت کرد خانه اش و گفت: این بحثی که کردید حجاب یک مسئلۀ عقلانی است، من می‌خواستم یک خاطره برای شما نقل کنم:

خانم دانشجویی که می‌خواست کنفرانس بدهد، مینی‌ژوب پوشیده بود، یعنی یک جوری پوشیده بود که سبک‌تر از وقت‌های دیگر بود، من پنج نمره از کنفرانسش کم کردم، به خاطر پوشش اش!

یک میتینگی در دانشگاه توسط این دانشجوها راه افتاد، گفتند که ایشان آمده تبعیض مذهبی قائل شده چون مسلمان است، به حجاب علاقه‌مند است، پوشش ما را نپسندیده نمره ما را کم کرده.

مسئولین دانشگاه دعوتم کردند گفتند که شما چرا این کار را کردید؟ من گفتم ایشان وقتی پوشش خودش را کم کرده بود و جذاب سر کلاس ظاهر شده بود، موجب شد که نقد علمی در کلاس کاهش پیدا کند. می‌گفت بعد از این آیین‌نامه شد، از این به بعد دانشجو بخواهد کنفرانس بدهد باید لباس رسمی بپوشد.

بعد از سی سال از انقلاب انگار هیچ عقلی نبوده که از حجاب دفاع کند و هیچ عقلانیتی در حجاب نیست، در هواپیما، در دانشگاه می‌خواهند در مورد حجاب صحبت کنند میگویند ارزش‌های اسلامی!!

۱ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۱۶ تیر ۹۳ ، ۲۳:۴۱

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۱۶ تیر ۹۳ ، ۲۳:۱۶

کتاب شام برفی


گویا شام همیشه چنین از مهمانانش پذیرایی می کند

در این کتاب با آن چه در طول 159 روز اسارت، بر 48 زائر ایرانی ربوده شده توسط ارتش آزاد!!! گذشته است را کمی درک خواهیم کرد.

زمان ربوده شدن: پیش از ظهر شنبه 14 مرداد91

زمان آزادی ربوده شدگان: ظهر چهارشنبه 19 دی 91

شام برفی

محمدمحمودی نورآبادی/ با مقدمه و ویرایش سعید عاکف/ اردیبهشت93

سوریه/ تاریخ/ اعتراض ها/ خاطرات

انتشارات مشهد ملک اعظم1393

(آن چه هر ایرانی باید بداند) شعار این انتشاراتی است و این کتاب اولین کتاب در این راستا می باشد

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۱۶ تیر ۹۳ ، ۲۲:۵۵

ماهیان از تلاطم دریا به خدا شکایت کردند

و چون دریا آرام شد خود را اسیر صیاد دیدند.

تلاطم زندگی حکمت خداست

از خدا دل آرام بخواهیم، نه دریای آرام!

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۰۷ تیر ۹۳ ، ۱۰:۰۵